پکیج VIP سامانه ثبت شرکت ها و موسسات تجاری
ویژگی ها
قیمت:
۱.۷۵۵.۰۰۰ تومان
توضیحات
پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها
در حال حاضر فرآیند ثبت شرکتها و صورتجلسه تغییرات به کمک امضای الکترونیک و از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت هوشمند و غیرحضوری فراهم شده است. بدین ترتیب متقاضیان انجام تغییرات در شرکت، میتوانند بدون مراجعه به اداره ثبت شرکتها، به صورت غیرحضوری هزینه حقالثبت را به صورت برخط پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که به منظور انجام هر گونه تغییرات ثبتی نیازی به حضور صاحبان امضاء در محل اداره ثبت شرکتها نیست.
پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها چیست؟
شرکت رهسا به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تأمین زیرساخت امضای دیجیتال از جمله توکن امضای الکترونیک و همچنین ارائه خدمات ویژه (VIP) جهت کاربری بهتر این محصول، امکان تهیه توکن، صدور گواهی الکترونیک و راه اندازی توکن را برای مدیران محترم شرکتها فراهم نموده است.
خدمات ویژه امضای الکترونیک رهسا این امکان را مهیا میسازد تا بدون درگیر شدن در پیچیدگیهای فنی و بدون نیاز به حضور مدیران در دفاتر پیشخوان یا دفاتر اسناد رسمی یا نصب هر گونه نرمافزار اضافی بر روی موبایل یا کامپیوتر شخصی، از طریق وبسایت رهسا درخواست صدور گواهی امضا به صورت آنلاین را بدهید. گواهی امضای الکترونیک مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن برای شما صادر خواهد شد.
تهیه توکن epass3003، نصب و راهاندازی آن و انجام تنظیمات لازم برای کار با سامانه را کارشناسان شرکت رهسا برای شما انجام داده و دیگر دغدغه خرید توکن و نصب آن را نخواهید داشت. همکاران ما جهت احراز هویت به محل شما مراجعه کرده و بدین ترتیب شما در زمان و هزینه صرفهجویی میکنید.
با توجه به اینکه ثبت شرکت، پلمب دفاتر و آگهی تغییر شرکت، از طریق سامانه جامع ثبت شرکتها صورت میگیرد، لذا برای ارتباط توکن با این سامانه لازم است نرمافزار دستینه بر روی رایانه شما نصب شود. نصب نرمافزار دستینه در قالب پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری به شما ارائه میشود.
در این پکیج خدمات به شرح ذیل ارائه میگردد:
- خرید توکن
- احراز هویت گواهی امضای الکترونیک در زمان تحویل
- ثبت گواهی امضاء یکساله روی توکن
- و در نهایت ارسال رایگان توکن با شرایط فوق در شهر تهران
- تحویل حداقل 1 روز کاری پس از تکمیل اطلاعات توسط مشتری
- نصب و راه اندازی نرم افزار دستینه از طریق برنامه Anydesk
برای تهیه پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری چگونه اقدام کنم؟
شما کافی است به بخش محصولات فروشگاه شرکت رهسا مراجعه کنید و پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری را جهت خرید انتخاب کنید. به سبد خرید خود رفته و بر روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید. پس از پُر کردن فرم سفارش، دکمه آپلود مدارک را بزنید و مدارکی که در ادامه برایتان توضیح داده میشود را اسکن و بارگذاری نمایید. همکاران ما پس از بررسی مدارک با شما تماس گرفته و راهنماییهای لازم را به شما ارائه خواهند داد.
در صورت وجود هرگونه سوال لطفاً با شماره تلفن 91096551 تماس بگیرید.
تکمیل فرم مورد نیاز:
• فرم گواهی شخص حقیقی (فرم شماره 1): فرم گواهی شخص حقیقی (فرم شماره 1) را دانلود و پرینت کنید. بندهای 2 تا 5 فرم را با خودکار و به صورت خوانا تکمیل کرده و پس از اسکن، فایل تصویر آن را در وبسایت رهسا (مراجعه به سبد خرید پکیج VIP ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری و انتخاب دکمه تسویه حساب) قسمت آپلود مدارک، بارگذاری کنید.
مدارک مورد نیاز و الزامی:
• مدارک برای گواهی شخص حقیقی: تصویر کارت ملی و شناسنامه به صورت اسکن شده را در وبسایت رهسا (مراجعه به سبد خرید پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری و انتخاب دکمه تسویهحساب) قسمت آپلود مدارک بارگذاری کنید.
نحوه بارگذاری فرم و مدارک:
برای بارگذاری مدارک فوق لازم است ابتدا به سبد خرید محصول پکیج VIP سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری بروید و دکمه “تسویه حساب” را بزنید.
پس از کلیک بر روی دکمه “تسویه حساب“، صفحه مشخصات سفارش شما باز میشود که در آن دکمه “آپلود مدارک مورد نیاز” قابل مشاهده است.
چنانچه بر روی دکمه “آپلود مدارک موردنیاز” کلیک کنید، پنجرهای باز میشود که در آن امکان آپلود فایل تصویر اسکن شده کارت ملی و شناسنامه و فرم شماره 1 وجود دارد.
پس از انتخاب هر فایل دکمه “ارسال” را بزنید، مدرک اسکن شده شما برای ما ارسال میشود و کارشناسان ما مدارک شما را بررسی کرده و با شما تماس میگیرند.
سخن پایانی
شما با خرید این پکیج علاوه بر اینکه در وقت خود صرفه جویی میکنید، در عین حال اطمینان دارید که گواهی مناسب با نیاز شما برایتان صادر خواهد شد و دیگر درگیر پیچیدگیهای سامانهها، دوبارهکاری و رفع اشتباهات احتمالی نخواهید شد.
از طرفی مشکل تهیه توکن و نصب و راهاندازی آن را برای شما حل کردیم و این کار را در اسرع وقت برای شما انجام خواهیم داد. همچنین نصب و تنظیم برنامه پیشنیاز دستینه نیز بر روی رایانه شما انجام شده و چنانچه اشکالی در این خصوص وجود داشته باشد، برطرف خواهیم کرد.
یکی دیگر از جنبههای بسیار خوب این پکیج عدم نیاز حضور صاحب امضاء در دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر اسناد رسمی جهت احراز هویت و بارگذاری گواهی بر روی توکن است. همکاران ما جهت احراز هویت به محل شما آمده و این کار را برایتان آسان کرده اند. بدین ترتیب با توجه به گستردگی امکانات سامانه ثبت شرکتها، میتوانید وقت خود را روی مسائل مهمتری از جمله پیگیری درخواستها معطوف نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود به سامانه ثبت شرکتها، استعلام سامانه، نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها، دستورالعمل راهنمای ثبت شرکتها را در irsherkat.ssaa.ir مطالعه نمایید.
این پکیج مختص ساکنین شهر تهران میباشد و خدمات صرفاً در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری ارائه میگردد. در ضمن لازم بذکر است خدمات مربوط به راه اندازی توکن روی سیستم شما کماکان به صورت رایگان ارائه میگردد و خدمات ارائه شده در این پکیج مربوط به سامانهها میباشد.
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج VIP سامانه ثبت شرکت ها و موسسات تجاری” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.